بهترین فصل حراج در فرانسه

بهترین فصل حراج در فرانسه

فرانسه برای خریددر اروپا محل بسیار خوبی است. شما در ھر فصلی می توانید در کشورھای اروپایی خرید کنید اما به واقع زمان خرید موقعی است که حراج اجناس در سال اتفاق می افتد.

حراج ھای کشور فرانسه طرفداران زیادی در بین گردشگران تور فرانسه دارد و در آن روزھا بازار حسابی شلوغ و کار و کاسبی فروشنده ھا سکه است.

حراجی که بخش بزرگی از بازار و کالاھا را در بر می گیرد و قضیه فقط مختص چند برند لباس و کفش نیست.

در این حراج، قیمت تمام کالاھا از کیف و کفش گرفته تا پرده حمام و لوازم مورد نیاز اتومبیل کاھش پیدا می کند و در مدت حراج گاھی میتوان اجناسی را تا ٨٠ درصد زیر قیمت معمول ھم پیدا کرد.

فرانسوی ھا معمولا دو مرتبه در سال کالاھای شان را حراج می کنند؛ یک بار در تابستان و یک بار ھم در زمستان؛ حراج زمستانه این کشور ھم درست قبل از شروع سال نوی میلادی آغاز می شود.

نخستین زمان حراج در اروپا

نخستین زمان حراج در اروپا در ماه ژانویه است که اجناس و به ویژه پوشاک که به زمستان مربوط می شود حراج می شود که در مغازه ھا نماند دومین حراج در ماه سپتامبر است که لباس ھا و اجناس تابستانی حراج می شود.

البته در ماه ژوئن نیز می توانید حداقل در پاریس حراجی ھایی پیدا کنید که اجناس مناسب را به قیمت خوب عرضه می کند.

در حراجی ھا گاھی شما اجناسی را حتی تا ٨٠ درصد زیر قیمت می توانید پیدا کنید. ساکنان پاریس و شھرھای بزرگ فرانسه ھم بیکار نمی نشینند و ترفندھای جالبی را برای استفاده ھرچه بھتر و بیشتر از این تخفیفات به کار می برند.

مثلا آنھا می دانند ھر چه دیرتر به فروشگاه مورد نظرشان برسند، کالاھای بھتر و ارزان تر را از دست خواھند داد. برای ھمین صبح روزھای حراج، ازدحام کوچه ھا و خیابان ھا دیدنی است.

بھترین زمان برای خرید ارزان در فرانسه

از نظر فرانسوی ھا و در کل اروپایی ھا، بھترین زمان برای خرید ارزان در فرانسه در فصل ھای حراج روزھای میانی ھفته است، البته  در ساعات اولیه  صبح یا ھنگام ناھار.

برای ھمین بسیاری از کارمندان چند روز مرخصی می گیرند و به  بازار می آیند تا وقتی مغازه ھا به نسبت خلوت

تر است، بتوانند جنس ھا را با نگاه خریداری ببینند و بھترین ھا و به درد بخورترھا را انتخاب کنند. البته در ھمه روزھای حراج، فروشگاه ھا شلوغ خواھد بود ولی در مجموع، روزھای میانی ھفته وضع کمی بھتر از تعطیلات پایان ھفته است.

در زمان حراج فرانسه مردم گاھی از ساعت ھای اول صبح از خانه  بیرون می زنند. موضوع جالب دیگر این است که فرانسوی ھا ھنگام خرید

در فصل ھای حراج چه  در تابستان و چه  در زمستان لباس زیادی نمی پوشند و تا جایی که  ممکن باشد لباس ھای سبک و ساده به تن می کنند تا زمان زیادی در اتاق پرو معطل نشوند؛

شاید ما نتوانیم چنین مفھومی را به راحتی درک کنیم، اما آنھا که از حراج ھای واقعی فرانسه خبر دارند و

باید این نکته را در نظر بگیرند و کفش و لباسی ساده بپوشند تا باز و بسته کردن دکمه ھا و می خواھند چند دست لباس جورواجور بخرند، حتماً بندھای آنھا زیاد وقت شان را نگیرد.

مراکز خرید در فرانسه

وقتی به فرانسه  می روید با مراکز خرید روبرو می شوید که جذابیت ھای ویژه دارند و در ھر کدام از آنھا ، مارک ھای معروف جھان و اصلی ترین برندھا را دارند و اجناس با کیفیت ارائه می دھند.

یکی از جذابیت ھای شانزه لیزه امروزه مغازھای آن است. لویی ویتون یکی از نخستین مغازه ھایی است که  در شانزه لیزه خودنمایی می کند.

لویی ویتون

لویی ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتان تاسیس شد.

این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.

برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند.

شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید.

از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد.

اگر به دنبال پوشاک ھستید در شانزه لیزه فروشگاه اچ اند ام و سلیو را می توانید آزمایش کنید.

اچ اند ام

اچ اند ام، (به انگلیسی: H&M) شرکت سوئدی و چندملیتی خرده‌فروشی لباس است، که بدلیل ارائه محصولات فست-فشن در بازار پوشاک مردان، زنان، نوجوانان و کودکان شناخته شده می‌باشد.

شرکت اچ اند ام در ۴۳ کشور دارای شعبه، فروشگاه و مرکز خرید بوده و شمار کارکنان آن، تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۹۴،۰۰۰ نفر اعلام شده است. تعداد فروشگاه‌های این شرکت، در پایان سال ۲۰۱۱ برابر ۲۳۲۵ شعبه بود، که در ماه اوت سال ۲۰۱۲ تعداد آنها، به ۲۶۲۹ فروشگاه، افزایش یافت.

شرکت اچ اند ام پس از شرکت اسپانیایی ایندیتکس (مالک فروشگاه‌های زارا) در رتبه دوم از بزرگترین عرضه‌کنندگان لباس در جهان شناخته می‌شود.

شرکت آمریکایی گپ پس از این شرکت سوئدی و در رتبه سوم قرار دارد.این در حالی است که پس از لویی ویتان(رتبه۱۷) در سال ۲۰۱۴با ارزشترین برند در صنعت پوشاک میباشد.

(رتبه ۲۱) رقیب بزرگ آن با اختلافی بسیار در رتبه سی و شش از ۱۰۰برند برتر جهان در سال ۲۰۱۴میباشد.

تیم طراحی اچ اند ام، در ساختمان مرکزی آن، در شهر استکهلم سوئد مستقر می‌باشد. محصولات این شرکت، پس از طراحی و تعیین مشخصات کالای مورد نظر، وارد مرحله برون‌سپاری شده و به ۸۰۰ کارخانه تولیدی اچ اند ام در اروپا و آسیا ارسال می‌گردد.

به فروشگاه زنجیره ای سفورا سری بزنید. این فروشگاه بسیار بزرگ از لوازم آرایشی و بھداشتی ھرچه اگر به دنبال عطر و ادوکلن ھستید حتماً بخواھید دارد.

برای لوازم ورزشی درست در انتھای بخش تجاری این خیابان فروشگاه آدیداس را می بینید که اجناس آن ھرچند گران اما به ھر حال با مارک آدیداس به شما ارائه می شود.

در پاریس اگر به دنبال خرید سوغاتی برای کودکان ھستید در نیمه ھای خیابان در بخش خرید فروشگاه دیزنی را می بینید.

فروشگاه دیزنی جایی است برای خرید شخصیت ھای کارتونی که توسط کمپانی معروف دیزنی طراحی شده است. البته اگر به دیزنی لند رفتید حتماً در آن جا فروشگاه ھای بزرگ را خواھید دید.

دیزنی لند

این پارك از جمله پاركھای موضوعی به شمار میرود و دردو قسمت دیزنی لند و استودیوی دیزنی ساخته شده است در قسمت استودیودی دیزنی فیلمھای انیمیشن با استانداردھای كمپانی دیزنی تولید میشود و در قسمت دیزنیلند، دنیای بازی بچه ھا، مجموعھای از فعالیتھای مختلف، بازی، سرگرمی، فروشگاھھای متعدد برای فروش اجناس با مارك و اشكال شخصیتھای دیزنی وجود دارد.

بازیھا ھمه نشأت گرفته از فضاھای خیالی و كارتونی ھستند كه به شدت كودك را تحت تاثیر خود قرار میدھند.

این مجموعه بزرگ ٣٢ کیلومتر با پاریس فاصله دارد و دارای ٧ ھتل، از ٢ ستاره تا ۵ ستاره است. در سال ٢٠٠٨ پربازدید ترین جاذبه اروپا بوده است.

دیزنی لند رو کمپانی والت دیزنی در سال ١٩۵۵ در کالیفرنیا راه اندازی کرده و در حال حاضر علاوه بر پاریس که دومین شعبه افتتاح شده خارج از آمریکاست، در توکیو و ھنگ کنگ ھم این پارک وجود دارد.

این پارک از مھم ترین مراکز تفریحی اروپا به شمار می رود. از نظر نوع قرارگیری فضاھای مختلف نسبت به ھم، پارك در واقع مجموعھای از دنیاھای بازی متفاوت است كه ھر كدام به گونھای جزیرهای را در كل مجموعه ایجاد میكند.

ھر قسمت مستقل بازی كاراكتر و ویژگی خود را دارد و در مجموع به  دلیل به كاربردن اشكال و رنگھای فانتزی، مجموعه حالت یكپارچه به خود میگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *