وقت سفارت اسلوونی

تعیین وقت سفارت اسلوونی

اسلوونی یکی از کشورهای اروپایی محدوده بالکان در حوزه ی شینگن است که پارت ویزا افتخار دارد در ایران، برای متقاضیان انواع ویزا کشور اسلوونی اقدام به دریافت وقت ویزای از این کشور می کند.

مراحل اخذ وقت سفارت اسلوونی

شما می توانید برای اخذ وقت ویزای اسلوونی در تهران از خدمات مجموعه پارت ویزا استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت اسلوونی  نمایید.

تعیین وقت ویزا اسلوونی در تهران

جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به وقت قبلی می باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه میکنند.هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا میباشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء میکنند.

مراحل درخواست تعیین وقت اسلوونی
  1. ارتباط با مجموعه پارت ویزا به شماره 02186044395 – 02186043219
  2. ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. ارسال پاسپورت به صورت واضح و خوانا
  4. ارسال شماره موبایل در دسترس
  5. ارسال فیش پیش پرداخت
  6. تعیین وقت سفارت توسط ما
  7. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  8. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

 

انواع وقت سفارت اسلوونی

وقت سقارت یا وقت ویزای اسلوونی داری انواع و شکل های مختلف که در زیر برای شما توضیح داده شده است

  • وقت سفارت تجاری اسلوونی

اسلوونی یکی از کشور های حوزه اتحادیه اروپا همچنین پیمان شینگن است. این 28 کشور اروپایی که واحد پول آن ها یورو است، شرایط اقتصادی خود را از یکدیگر تبعیت می کنند. اقتصاد اروپا از زمان تشکیل اتحادیه اروپا به صورت یکپارچه در آمده است و حتی قوانین کار در کشورهای این اتحادیه تقریبا مشابه است. این کشورها، همچنین در اعطای اجازه اقامت دادن و تابعیت هم به صورت مشابه در اکثر اوقات عمل می کنند. بصورت کلی قانون برای اخذ پیشنهاد کاری در اتحادیه اروپا، بدین صورت است که شغل مورد نظر می بایست در سایت کاریابی اتحادیه اروپا به مدت 3 هفته آگهی گردد.

در همین زمان، اگر هیچ داوطلبی از 28 کشور عضو این اتحادیه، جهت قبول این شغل اقدام نکرد، در این زمان، سازمان ها می توانند نیروهای مورد نظر خود را از خارج این اتحادیه، به خدمت گیرند. بنابراین باید گفت پیدا کردن شغل برای افراد خارج ار اتحادیه اروپا بسیار سخت خواهد بود با توجه به دشوار بودن این روند و با توجه به قوانین حال حاضر اتحادیه اروپا، بهترین روش پیش روی متقاضیان اخذ اقامت دائم اسلوونی، اقدام جهت اخذ ویزای تجاری اسلوونی و راه یافتن به خاک کشور اسلوونی و در پی آن اقدام جهت اخذ ویزای تجاری اسلوونی می باشد. لازم به ذکر است، افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری اسلوونی می شوند، پس از حدود چهار سال کار در اسلوونی و پرداخت مالیات به دولت اسلوونی، می توانند موفق به اخذ اقامت دائم اسلوونی شوند.

معمولا بری اخذ هر نوع ویزایی یک سری مدارک متفاوت نیاز است. ولی در کل این مدارک اصلی ترین مدارکی هستند که باید برای گرفتن ویزای تجاری اسلوونی نیاز است.

مدارک لازم برای وقت سفارت تجاری اسلوونی:

  1. اصل گذرنامه با ٣ ماه اعتبار از تاريخ انقضای مدت رواديد و داری حداقل ٢ صفحه خالی (امضاء شده).
  2. فرم ویزای شینگن اسلوونی
  3. دعوتنامه
  4. ریزپرینت حساب بانکی
  5. گواهی تمکن مالی بانک
  6. فیش حقوقی
  7. گواهی اشتغال به کار
  8. گواهی ثبت شرکت/ پروانه کسب، پروانه مطب
  9. سند ملکی
  10. شناسنامه
  11. سایر مدارک
  12. کپی بیمه مسافرتی

وقت سفارت دانشجویی اسلوونی

اصلی ترین شرط اعطای ویزای تحصیلی از سوی دولت اسلوونی اخذ پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های اسلوونی است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش داوطلب باید دانشجوی رشته مورد نظر در کشور خود باشد و یا مدرک تحصیلی او در کشوری که آن را کسب کرده است و هم چنین در اسلوونی برای پذیرش دانشگاه کافی باشد. به عبارت دیگر دیپلم دبیرستان به تنهایی قابل قبول دانشگاه های اسلوونی نیست و قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا دانشگاه آزاد) در رشته و مقطع مورد نظر، پیش شرط درخواست پذیرش است. دانشجویانی که در دانشگاه های ایران به تحصیل اشتغال دارند و یا داشته اند، باید گواهی صادره از دانشگاه و ریزنمرات مهر و موم شده ی خود ارایه دهند. در این گواهی باید منعکس باشد که فرد متقاضی از ادامه تحصیل منع نشده است. دانشکده های هنرهای عالی، و دانشگاه ها در بعضی از رشته ها (مانند پزشکی، داروسازی، اقتصاد و روانشناسی) امتحان ورودی – شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری – نیز برگزار می کنند. برای دریافت پذیرش باید در این امتحان ورودی شخصا شرکت کرد.
دانشجویان خارجی باید پس از ثبت نام در دانشگاه های اتریش برای آموختن زبان آلمانی و در اکثر موارد در صورت پایین بودن نمرات چهار سال دبیرستان در دروس اصلی و مرتبط با رشته تحصیلی انتخاب شده، برای این دروس، یک دوره یک ساله تا دوساله ی پیش دانشگاهی (Vorstudienlehrgang) را بگذرانند.

مدارک لازم جهت وقت سفارت دانشجویی اسلوونی:

  1. درخواست رواديد بايد شخصا ارائه شود. سفارت اسلوونی در صورت ناقص بودن مدارک از قبول درخواست رواديد امتناع خواهد کرد. بررسی درخواست رواديد بطور معمول 3 تا 4 ماه به طول می انجامد.
  2. فرم درخواست ويزا که بطور کامل و خوانا پر شده و شخصا امضاء گرديده باشد (همراه با عکس)
  3. گذرنامه با مدت اعتبار کافی(حداقل 6 ماه از تاريخ درخواست رواديد)
  4. فتوکپی از تمام صفحات گذرنامه برای وقت سفارت اسلوونی
  5. فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه برای وقت سفارت اسلوونی
  6. ترجمه شناسنامه با تاييد وزارت امور خارجه و تاييد سفارت اسلوونی
  7. تعهد نامه مالی که يا خود متقاضی در ايران يک حساب ريالی و يا ارزی به نام خود حساب باز کرده است و مبلغ 10000 يورو به حساب خود پول گذاشته و تاييد آن را از بانک می گيرد و به سفارت اسلوونی ارائه می دهد و يا آنکه متقاضی دعوت کننده ای در اسلوونی دارد.
  8. پرينت گردش مالی سه ماه آخر حساب ريالی متقاضی در ايران
  9. اصل و فتوکپی از پذيرش و يا تاييد دريافت درخواست پذيرش از يک دانشگاه يا (Fachhochschul) در اسلوونی
  10. گواهی عدم سوء پيشينه
  11. ترجمه گواهی عدم سوء پيشينه با تاييد وزارت امور خارجه و تاييد سفارت اسلوونی
  12. کپی بیمه مسافرتی

کشور اسلوونی

کشوری در جنوب اروپا ی مرکزی است که پایتخت آن شهر زیبای «لیوبلیانا» (Ljubljana) است.این کشور که در مجاورت کوه‌های آلپ و دریای آدریاتیک قرار دارد، دارای آب‌وهوای متنوع است که در مناطق شمالی آب‌وهوای سرد و کوهستانی و بعضی از مناطق آن، آب‌وهوای معتدل دارد.
اسلوونی که با زیبایی‌های طبیعی خود شناخته شده است دارای جنگل‌ها، رودخانه‌ها و کوه‌های باشکوه است که هر بازدید کننده‌ای را محصور خود می‌کند و علاقه‌مندان به طبیعت را به سمت خود می‌کشاند. گردشگری در اسلوونی پس از ازدواج ملانیا ترامپ با دونالد ترامپ رونق بیشتری گرفت، شهرهای آرام آن به محلی برای اقامت گردشگران تبدیل شد.

پایتخت کشور اسلوونی

پایتخت کشور اسلوونی و با حدود ۲۷۰ هزار نفر جمعیت بزرگ‌ترین شهر این کشور است.شهر لیوبلیانا در مرکز اسلوونی و در حوضه آبریز لیوبلیانا واقع شده و در طول تاریخ به عنوان چهارراهی برای برخورد فرهنگ جهان اسلاو با فرهنگ‌های ژرمنی و لاتین بوده‌است. لیوبلیانا طی سده‌های پیاپی پایتخت منطقه تاریخی کارنیولا بود و در سده بیستم مرکز فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، سیاسی و اداری اسلوونی شد، کشوری که از سال ۱۹۹۱ مستقل شده‌است.

جغرافیای اسلوونی

کوه Triglav با ارتفاع 2864 متر بلندترین قله در اسلوونی را داراست. بیشتر از 400 خرس قهوه ای در اسلوونی وجود دارد. 60 درصد از اسلوونی را جنگل ها تشکیل داده اند. بزرگترین پرش اسکی در جهان در اسلوونی با 60 رکورد جهانی ثبت شده است.
به دلیل جنگل های گسترده رنگ غالب اسلوونی سبز است. وسعت کشور اسلوونی 21.369 است. اسلوونی شامل زمین های پهناور و کشاورزی می باشد. یک قلعه در سنگ در اسلوونی به نام Predjama وجود دارد که از اصلی ترین صحنه های نمادی است.

5/5 - (3 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *