بازار محبوب کریسمس در باواریای آلمان

بازار محبوب کریسمس در باواریا آلمان هر ساله فصل تعطیلات را با 140 بازار کریسمس در سراسر کشور روشن می سازد. و با چندین بازار از مونیخ تا نورنبرگ، باواریا روح تازه ای می گیرد. چنین جشنواره های مردمی در آلمان به کریستکیندل مارکت معروف است و این جشنواره ها شهر های مرکزی آلمان را به سرزمین های شگفت انگیز تعطیلات تبدیل می کند. افراد بومی و بازدیدکنندگان برای خرید هدایا در غرفه های سرباز به بیرون می آیند و از پذیرایی های سنتی لذت می برند و در فضای جشنواره ای غرق می گردند.

اما این بازار ها چیزی بیشتر برای خریدن کردن هستند. همچنین می توانید درخت های کریسمس و تزئینات را تحسین کنید یا با سرگرمی های زنده مشغول شوید (که معمولا شامل آوازخوانی و رقص های سنتی می گردد). اگر سردتان شد، خوشمزه ترین و عملی ترین راه حل سفارش یک لیوان «گلوواین» است، یک شراب خوشمزه داغ که بعد از چند جرعه گرمتان می کند.

 

7 بازار محبوب کریسمس در باواریا

برای رفتن به بازار های کریسمس حاضرید؟ در اینجا 7 تا از محبوب ترین بازار های کریسمس در باواریا آورده شده است.

 

  • بازار کریسمس نورنبرگ

1 دسامبر تا 24 دسامبر
ساعات: 10 صبح تا 9 شب (شب کریسمس تا 2 بعد از ظهر)

با تاریخی که به سال 1628 باز می گردد، بازار کریسمس نورنبرگ، یکی از قدیمی ترین بازار های کشور آلمان است. بدون امتحان سوسیس معروف نورنبرگ با یک تکه نان زنجبیلی برای دسر، این شهر را ترک نکنید. در میان صدها مغاره که هدایایی دست ساز مانند تزئینات کریسمس می فروشند سیاحت کنید. می توانید برای گردشی در میان بازار، سوار یک کالسکه اسب رو  شوید.

 

  • روتنبرگ اوب در تاور

1 دسامبر تا 23 دسامبر
ساعات: 11 شب تا 8 شب

شهر دل فریب دوره قرون وسطی روتنبرگ ظاهری جادویی دارد که آن را به محلی جالب برای بازدید در تعطیلات بدل می سازد. بازار کریسمس روتنبرگ جوی دوستانه ایجاد می کند که در آن می توانید به غرفه های غذا ها و هدایای پر زرق و برق با هزار چراغ نگاهی بیندازید. می توانید کمی از فندق های برشته و تازه میل کنید یا کیک اسنوبال سنتی روتنبرگ (خمیره سرخ شده پوشیده از شکر) را امتحان کنید.

از دستش ندهید: پاپا نوئل  هر روز ساعت 4.30 به بازار می آید و بعد از آن در ساعت 5.30 یک گروهی موسیقی با ادوات موسیقی برنجی به اجرای کنسرت می پردازند.

 

  • بازار کریسمس مونیخ

24 نوامبر تا 24 دسامبر
ساعات: 11 شب تا 8 شب

با قرار گرفتن در دل میدان مارین پلاتز، بازار کریسمس مونیخ مکان دیدنی برای تعطیلات است. با داشتن بیش از 160 غرفه فروش تزئینات قدیمی، ظروف شیشه ای رنگ شده با دست و  محصولات مخصوص باواریا، قدمت بازار مونیخ به قرن چهاردم میلادی بر می گردد. درخت کریسمس با بیش از 3000 چراغ کوچک، صحنه ای جذاب در میدان شهر خلق کرده است.

بدون امتحان کردن یک فنجان شراب داغ خانگی تمشک و  نوشیدنی گیاهی، آنجا را ترک نکنید.

 

  • بازار زمستانی فرودگاه مونیخ

18 نوامبر تا 30 دسامبر
11 صبح تا 9 شب

چند فرودگاه سالانه میزبان بازار کریسمس هستند؟ به فرودگاه بین المللی مونیخ خوش آمدید! با ادعای داشتن 300 درخت واقعی و یک پیست یخ زده اسکیت سواری در زیر سقف فرودگاه، بازار زمستانی در فرودگاه مونیخ، باعث می شود برای توقف بیشتر آرزو کنید. در حالی که از 50 جایگاه در بازار برای خریدن سوسیس باواریا یا هدایای مخصوص برای بردن به خانه بازدید می کنید، می توانید به موسیقی زنده گوش دهید. قبل از پرواز، با یک لیوان شراب گرم خود را گرم کنید.

 

  • بازار کریسمس آگسبرگ

27 نوامبر تا 24 دسامبر
ساعات: 10 صبح تا 8 شب، یکشنبه تا پنج شنبه ها، 10 صبح تا 9.30 شب، جمعه تا شنبه (شب عید تا 2 بعد از ظهر)

بیش از یک میلیون نفر در فصل تعطیلات از بازار کریسمس آگسبرگ دیدن می کنند تا  در میان بیش از 90 غرفه فروش غذا و هدایا سیاحت کنند. این بازار هر روزه فعالیت های مخصوص کودکان و  سرگرمی زنده ارائه می نماید.

اگر در روز جمعه، شنبه یا یکشنبه از آن بازدید کنید، می توانید اجرای معروف  آنجل را شاهد باشید که تالار شهر را با کمک 24 دختر از گروه بازیگران آنجلز از آگسبرگ، به یک تقویم مصور زیبا و مرتبط با کریسمس، تبدیل می کنند.

 

  • بازار کریسمس بمبرگ

24 نوامبر تا 23 دسامبر
ساعات: 9.30 صبح تا 8 شب (یکشنبه های از ساعت 11 صبح تا 8 شب)

در خیابان های زیبای شهر قدیمی بمبرگ برای پیدا کردن سرزمین عجایب زمستانی قدم بزنید. در بازار کریسمس بمبرگ، فروشندگان سوسیس پر ادوبه به توریست ها، بادام برشته و بیسکویت سنتی لبکوچن (خوراک کریسمس مشابه نان زنجبیلی)، می فروشند. از چیز های قابل ذکر می توان به صحنه بازسازی شده تولد مسیح در یک خانه نیمه چوبی که بخشی از  مسیر بازسازی شده تولد مسیح با بیش از 400 گهواره در اطراف شهر است، اشاره نمود.

 

  • بازار کریسمس روی آب در شهر ویلشوفن

برنامه ریزی شده برای سه روز آخر هفته قبل از کریسمس، این بازار منحصر به فرد، بر روی یک قایق در مسیر رودخانه دانوب شناور است. می توانید هدایایی با تم کریسمس از باواریا، هدایایی منحصر به فرد دستی از اتریش، اسلوونی و مجارستان را انتخاب کنید. بازار ویلشوفن برای یک فصل دیگر هم شهرت دارد – صحنه تولد مسیح در گهواره چوبی بزرگترین از نوع خود در دنیا است.

 

بازار های کریسمس دیگر در آلمان

بازارهای ذکر شده تنها نمونه ای کوچک از بازار های کریسمس در باواریا هستند. مناطق دیگری که میزبان بازارهای کریسمس هستند شامل پاسائو، کوبرگ، لندشات، بایروس، داکائو، فورکهایم و ورزبرگ می شود.

امتیاز دهید

رضا مرادیمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا مرادی

من رضا مرادی فارغ التحصیل در رشته گردشگری علاقه مند به طبیعت و سفر هستم. تلاش میکنم با تولید محتوا با کیفیت در این زمینه به افراد علاقه مند به این حوزه کمک کنم تا با کشور آفریقای جنوبی و جاهای دیدنی آن آشنا شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *