وقت سفارت سوئیس

پارت ویزا با خوشحالی اعلام می کند که به عنوان ارائه دهنده خدمات برای مدیریت درخواست ویزا سفارت سوئیس در ایران ، تعیین وقت سفارت این کشور را انجام می دهد . درخواست های ویزا باید در مراکز درخواست ویزا سوئیس در تهران توسط ما ارسال می شود. تمام درخواست ها توسط سفارت سوئیس در تهران ارزیابی خواهند شد.

نحوه گرفتن وقت سفارت سوئیس

مسافران عزیز می توانند برای اخذ وقت سفارت کشور سوئیس در تهران از خدمات مجموعه پارت ویزا استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به تعیین وقت سفارت سوئیس نمایید.در ادامه ضمن آموزش فرایند گرفتن وقت سفارت سوئیس، خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در کمتر از یک هفته وقت سفارت بگیرید.

تعیین وقت سفارت سوئیس در تهران چگونه است؟

شما مسافرین محترم می توانید برای دریافت وقت سفارت سوئیس ، از خدمات مجموعه پارت ویزا استفاده کرده و از جدیدترین روش برای تعیین وقت سفارت استفاده کنید زیرا امروزه برای دریافت وقت سفارت ، دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری و قرار گرفتن در صف های طولانی نیست.

انواع تعیین وقت سفارت سوئیس

برای دریافت هر نوع از ویزای سوئیس باید وقت و مدارک مختص آن دسته را آماده کنید که به شرح زیر است:

  • وقت سفارت توریستی سوئیس
  • وقت سفارت تجاری سوئیس
  • وقت سفارت دیدار از خانواده یا بستگان سوئیس
  • وقت سفارت ویزای بلند مدت سوئیس

انواع وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت توریستی سوئیس

اگر قصد دارید برای تفریح، گردشگری، بازدید از جاذبه های گوناگون، شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری یا استفاده از خدمات درمانی به سوئیس سفر کنید، باید وقت سفارت توریستی سوئیس را رزرو کنید.

 وقت سفارت تجاری سوئیس

اگر قصد دارید برای امور تجاری، بازاریابی، شرکت در نمایشگاه ها، کنفرانس ها، جلسات کاری، آموزش های حرفه ای یا دوره های کوتاه مدت به سوئیس سفر کنید، باید وقت سفارت تجاری سوئيس را رزرو کنید.

وقت سفارت دیدار از خانواده یا بستگان سوئیس

اگر قصد دارید برای دیدار از خانواده، بستگان، دوستان یا نامزدهای خود که در سوئیس زندگی می کنند، به این کشور سفر کنید، باید وقت سفارت دیدار از خانواده یا بستگان سوئيس را رزرو کنید.

وقت سفارت ويزای بلند مدت سوئيس

اگر قصد دارید برای تحصيل، کار، پژوهش، همکاري علمي، هنري یا فرهنگي به سوئيس سفر کنید و قصد دارید بيش از 90 روز در این کشور بمانید، باید وقت سفارت ويزای بلند مدت سوئيس را رزرو کنید.

تعیین وقت سفارت سوئیس بصورت آنلاین

جدید ترین و سریع ترین روش دریافت وقت سفارت ، روش آنلاین می باشد که مجموعه پارت ویزا با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت سوئیس می کند.برای دریافت وقت سفارت سوئیس بصورت اینترنتی با شماره های 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس بگیرید.

نحوه دریافت وقت سفارت سوئیس از VFS GLOBAL

مرکز دریافت مدارک برای روادید سوئیس در تهران برای انواع ویزاهای تایپ C (ویزای توریستی ، ویزای تجاری ، ویزای دیدار اقوام ) به متقاضیان خدمات ارائه می کند.این شرکت فقط وظیفه دریافت مدارک شما را دارد و شما هیچ مصاحبه ای ندارید.برای اخذ وقت سفارت سوئیس از این شرکت باید به وب‌سایت رسمی VFS Global مراجعه و اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق وارد نمایید:

  • نام و نام خانوادگی (مطابق با پاسپورت)
  • شماره پاسپورت
  • تاریخ انقضای پاسپورت
  • ملیت
  • جنسیت
  • تاریخ تولد
  • شماره تماس در دسترس
  • تاریخ سفر
  • تاریخ مدنظر برای درخواست وقت
  • نوع ویزای درخواستی

پس از تکمیل اطلاعات، ایمیلی با عنوان appointment confirmation برای متقاضی ارسال می‌شود که نشان‌دهنده تأیید شدن وقت سفارت می‌باشد. تاریخ و ساعت مراجعه نیز در آن ایمیل درج شده است.

شخصی که مدارک شما را در VFS دریافت می کند آفسیر نیست.

وقت سفارت سوئیس با پارت ویزا

ما در پارت ویزا، علاوه بر خدمات اخذ وقت سفارت سوئیس، از اولین روزهای اقدام به اخذ ویزای سوئیس با مشاوره صادقانه و دلسوزانه تا جمع‌آوری و تکمیل مدارک ویزای سوئیس و نیز پیگیری صدور ویزا در کنار شما خواهد بود.پارت ویزا با سال ها تجریه در زمینه اخذ ویزای شینگن و همچنین دریافت وقت سفارت شینگن در خدمت هموطنان عزیز است. چنانچه در دریافت وقت سفارت سوئیس نیازمند مشاوره هستید با شماره تماس 02186043219 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

خدمات VFS برای کشور سوئیس

  • خدمات پیک سرویس
  • پیامک
  • سالن پرمیوم

ارسال درخواست به واتساپ یا تلگرام

صفر تا صد مراحل دریافت ویزا و وقت سفارت سوئیس

  1. تعیین وقت ارائه مدارک سوئیس از طریق پارت ویزا
    متقاضی با تماس با مجموعه پارت ویزا و انتخاب نوع ویزای خود نسبت به دریافت وقت VFS سوئیس اقدام کند.
  2. آماده سازی مدارک ویزا با توجه به نوع ویزای درخواستی مسافر
    متقاضی با توجه به نوع ویزای خود ، چک لیست مدارک را بررسی می کند و طبق چک لیست مدارک خود را آماده سازی می کند.
  3. دریافت مدارک متقاضی توسط شرکت وی اف اس
    متقاضی در روز وقتی که پارت ویزا در مرحله اول برای شما گرفته است به VFS مراجعه کرده و مدارک خود را که در مرحله دوم آماده کرده است را ارائه می دهد
  4. ارسال مدارک شما از VFS به سفارت سوئیس
    مسئولان وی اف سوئیس پس از جمع آوری مدارک هر متقاضی ، اسناد را به سفارت سوئیس در تهران ارسال می کنند.
  5. بررسی مدارک متقاضی توسط سفارت سوئیس
    آفیسر یا کنسولگر مربوط به سفارت سوئیس مدارک هر شخص را بررسی می کند و نسبت به ارائه ویزا یا ریجکتی مسافر اقدام می کند . این مرحله بین 1 تا 2 هفته کاری زمان می برد.
  6. ارسال پاسپورت به وی اف اس
    سفارت سوئیس پاسپورت هایی که بررسی که کرده است را به مرکز vfsglobal ارسال می کند
  7. اطلاع رسانی VFS به متقاضی
    مرکز وی اف اس گلوبال به متقاضیان جهت دریافت پاسپورت خود اطلاع رسانی می کند. از طریق کد پیگیری خود هم میتوانید مراحل وضعیت خود را بررسی کنید.
  8. مراجعه متقاضی برای دریافت پاسپورت
    متقاضی با همراه داشتن کارت ملی و رسید ارائه مدارک خود که در پایان مرحله اول دریافت می کند ، برای دریافت پاسپورت خود به مرکز دریافت روادید وی اف اس گلوبال تهران مراجعه می کند.

 

آدرس سفارت سوئیس در تهران

آن دسته از عزیزانی که قصد مراجعه حضوری به سفارت کشور سوئیس در تهران را دارند می توانند به نشانی الهيه ، خيابان بوستان ، خيابان شريفي منش ، کوچه ياسمن ، پلاک 13 مراجعه فرمایند.

توجه داشته باشید برای دریافت ویزای کوتاه مدت شینگن به مرکز روادید سوئیس باید مراجعه شود (با دریافت نوبت قبلی)

تلفن سفارت سوئیس

مسافرین محترم می توانید برای برقراری تماس تلفنی با سفارت سوئیس در تهران ، با شماره 22008333 ، در ساعات کاری سفارت تماس حاصل فرمایید.

فاکس سفارت سوئیس

یکی دیگر از راه های ارتباطی با سفارت سوئیس ارسال فکس می باشد. شما می توانید برای برقراری ارتباط با سفارت از طریق فاکس با شماره 22006002 تماس حاصل نمایید.

ایمیل سفارت سوئیس

مسافرین محترمی که قصد برقراری ارتباط با سفارت سوئیس را دارند می توانند با استفاده از ایمیل این سفارت به نشانی  teh.vertretung@eda.admin.ch با سفارت کشور سوئیس در تهران ، در تماس باشند.

وب سایت رسمی سفارت سوئیس در تهران

شما می توانید برای دریافت اطلاعات و اخبار جدید مربوط به سفارت کشور سوئیس ، به سایت این سفارت در تهران ، به نشانی www.eda.admin.ch/tehran مراجعه فرمایید.

مرکز دریافت مدارک برای روادید سوئیس در تهران برای انواع ویزاهای تایپ C (ویزای توریستی ، ویزای تجاری ، ویزای دیدار اقوام ) از به متقاضیان خدمات ارائه می کند.این شرکت فقط وظیفه دریافت مدارک شما را دارد و شما هیچ مصاحبه ای ندارید.

 

سوالات متداول وقت سفارت سوئیس

چند روز قبل از سفر می‌توان وقت سفارت سوئیس را دریافت کرد؟

شما می‌توانید حداکثر تا ۹۰ روز قبل از تاریخ سفر خود اقدام به دریافت نوبت نمایید.

در روز مراجعه به سفارت سوئیس چقدر پول نقد همراه داشته باشیم؟

در روز مراجعه به سفارت باید مبلغ 80 یورو به عنوان هزینه انگشت نگاری افراد بزرگسال و 40 یورو برای کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال به صورت نقدی با خود همراه داشته باشید. همچنین باید مبلغ 34 یورو به‌عنوان هزینه خدمات کارگزاری VFS Global برای هر نفر پرداخت نمایید.

امکان پرداخت هزینه‌های سفارت سوئیس به صورت ریالی نیز وجود دارد؟

امکان پرداخت هزینه انگشت نگاری ویزای سوئیس به صورت ریالی نیز وجود دارد. در این صورت باید معادل ریالی هزینه انگشت نگاری هر نفر را نقداً به سفارت پرداخت نمایید. البته هزینه 34 یورویی خدمات دفتر کارگزاری ویزای سوئیس صرفاً به صورت ارزی و با یورو قابل پرداخت است.

آیا باید اصل مدارک را به سفارت سوئیس ارائه دهیم؟

در هنگام ارائه مدارک به سفارت سوئیس می‌بایست نسخه اصلی مدرک را به کانتر و نسخه کپی را برای پیوست به سایر مدارک ارائه دهید.

در هنگام مراجعه به سفارت سوئیس چه مدارکی را باید همراه داشته باشیم؟

مدارک لازم جهت ارائه به سفارت، بسته به نوع ویزا متفاوت خواهند بود. به طور مثال برای اخذ ویزای تحصیلی ملزم به ارائه تمامی مدارک تحصیلی خود بوده اما برای اخذ ویزای توریستی سوئیس نیازی به ارائه مدارک تحصیلی نخواهید داشت.

منبع: visahq

5/5 - (4 امتیاز)
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *